Online Diary Simplest Deeply Thought♥ : End of Diploma
You say I dream too big. I say you think too small.

End of Diploma

Assalamualaikum uolls. yeyerz ! Guess what? END OF DIPLOMA ! Wuhuu~. iolls dah habis diploma. Suka gila. But I'm not that suka la. GILA. Last exam, insane ! Paper Branch kat S yg buat. So macam..
"..gila la kalau S buat, susah kot.." 
"..S kalau buat mesti unexpected question yang keluar.." 
"..cuba tengok soalan ni mesti S yang buat sebab mcm terlalu general.." 
Wah wah, bukan main lagi kau ni keluarkan macam-macam spekulasi kan? Yes. memang betol pon wey ! Kiteorang semua dah buat analisa soalan kot. kalau yang a bit tricky question tu memang la S yang buat. [HAHAHAHA] bukan aku nak cakap yang si S tu kalau buat soalan memang susah gila bapak. TAK. Tapi mostly soalan die bapak killer jugak. Budak genius mius pon bising kat twidder you know. Tu la, aku pon bising gak aaa sebab ade tiga paper aku macam tak bape confident sikit. keluar exam hall "...tskk tskk..susahh T.T.." haa gitu la aku lepas keluar hall mase paper Professional Practices, Economy and Project Management. 
Amboi, kos ape pulak kau ambik ni kan? QS aaa. pelik ape? Tu la orang kata "bagus la ambk QS.Semua benda korang belajar daripada bisnes, ke akaun,ke arkitek sikit.." ha, yela wey. Yang ambk ni bukan robot tau. Manusia. Orang biase. Ni kalau mental tak kuat mau hanyut weyy. QS is a bit tough course I guess. Alhamdulillah sepanjang diploma [6 semester] ni aku takde lah hanyut lagi. Alhamdulillah lagi sebab aku penah je cecah Dean [ecececece] ehemm. Alhamdulillah. Rezeki Allah. 
Harap nya result aku semester terakhir ni membanggakan lah sebab aku expect benda bukan-bukan jugak sampai ke supplement paper aku fikir. Tapi supersenior aku support aku kata aku pandai genius blablabla insyaAllah aku cuba buktikan kebolehan aku. Pape pon, I miss my classmates♡ 
Paling Sayang
Nota Kaki: 
Ni lah die classmate aku. kalau nak tahu every semester aku tukar class and every semester jugak aku and geng ade masalah dengan registration class dengan other classmates. and every semester jugak kiteorang dapat kawan-kawan baru  yang macam-macam perangai. kadang-kadang rasa macam eh kiteorang ni bawak bala ke every sem nak gadoh pasal class. well hello, stop being childish aaa.macam budak-budak je asyik nak gadoh hal kecik. Rilek sudah la. Zaman U tak sama macam zaman sekolah. come on lah. kau masuk mana-mana class niat satu je InShaaAllah kau tak kelaut.

SEKIAN.

I'm Maybe Not Awesome But Enjoy Reading

1 orang mintak kaki:

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen