Online Diary Simplest Deeply Thought♥ : Meluat 150%
You say I dream too big. I say you think too small.

Meluat 150%

Weyh, assalamualaikum. Peh peh. tension pulak iolls. Time nak feeling2 buat puisi la time tu dapat ceghita panas. Tahu tak sekarang cuaca sejuk. Memang rasa panas je la citer die. Wah wah, bukan main lagi die men-'sound' kawan iolls dengan slumber badak die. Amboi kau. Tahu tak kau tu double triple annoying much much more. Damn it.

Tahu kan sekarang busy final project blablabla tu kan. Ape benda yang buat serabutnye? Kau tu, benda simple buat serabut. Aku menyalin assignment dalam erti kata lain aku meniru? Well, hello? aku meng-copy bukan mengkhinzir buta. Lol. Buat panas hati je. Normal ahh copy copy ni. Aku kalau bukan sebab desperate tak tahu langsung memang  betol tak tahu + malas gila bapak punya memang aku malas betol nak buat, malas fikir memang aku kerja menyalin. Tapi bukan lah aku ZERO tak tahu pape. Bodoh la aku macam tu.

Tu satu. Ha lepas tu, kalau group aku buat diskusi sesama dalam SATU BILIK. bilik KAWAN aku pulak tu. lepas tu kau pulak ROOMATE die. lepas tu malam tu kau pon memang TAK ADA kat bilik. Jadi apa masalahnya kalau nak buat kerja sesama? Ei, bodoh lah. Kau tu kalau tak puas hati bagi tahu masa kiteorang ade kat dalam bilik tu. Directly. Come on la. Kiteorang jenis tak kesah semua benda. Pergi lantak la orang nak kata apa. Kiteorang kan "budak menumpang" yang macam korang gelar tu. So what? Buat la, cakap la pape yang patut. Dah biase.

Eh, annoying 150% lah pulak.

I'm Maybe Not Awesome But Enjoy Reading

0 orang mintak kaki:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen