Online Diary Simplest Deeply Thought♥ : FYP : Final Year Project
You say I dream too big. I say you think too small.

FYP : Final Year Project

Assalamualaikum uolls. Mak, letih :(. Siyes ni. Nak nangis doh! Gila kau. Aku penah post pasal kerunsingan aku dalam post 'RUNSING' tu kan. Betol runsing iolls tahu tak. Sumpah la aku letih. Kau bayang kan lah. Semester 6. Confirm lah ade FYP. Kau orang tahu kan FYP tu apa. Gila. Memang lah 2.00 credit hour je. Memang lah nampak macam senang je. Hotak. Susah doh ! Serious. 
Mula-mula aku macam dah suka sebab subject Project (QSD390) ni takde final exam. Wuhuu~ gitu. Tapi, mati lah. Kena buat tender kau tahu. Kau tak tahu tender? Haa, budak-budak aku je tahu cemana natang tender tu. Bak kata Abam Sodiq, budak-budak construction/archi je pandai sembang tender bagai. Ciss. Serious weyh. Sapa geng-geng aku tahu la cemana hidup bila ade hubungan dengan construction ni. Dem. Bukan nak kata apa. Nak kata salah pilih pon tak. Pilihan pertama kot 'Diploma Ukur Bahan' ni mase isi UPU dulu. Yela, mase aku umur belasan tahun (muda sangat iolss) dolu dolu tu tak tahu pape. Yang aku tahu "...aku minat architect sebab aku nak jadi architect.." . Tu dulu la. Sekarang hey sumpah lah taknak wey. Budak-budak archi pon aku panggil budak takde life. Cemana kalau aku yang jadi budak archi?. Peh, tension. Sedang kan aku budak QS ni pon dah tension nak arwah dah ni ape lagi budak archi. gila doh!
Tu la kengkawan aku kata "kita kira bernasib baik, tuah sangat haa. taknak2 pon, nak dekat habis diploma dah ha" Syukur :). 

Okay fine. Aku letih. Letih aku pon aku sempat taip sepatah dua. Pelik kan? Haha. Okay, aku nak kira reinforcement ni. Kau tak tahu ape benda tu? Abaikan doh! Baik kau jual air balang daripada buat semak otak kira reinforcement bagai ni.

I'm Maybe Not Awesome But Enjoy Reading

0 orang mintak kaki:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen