Online Diary Simplest Deeply Thought♥ : Kawan
You say I dream too big. I say you think too small.

Kawan

Assalamulaikum. Hai la kawan kawan. Sayang sangat la kat engkorang ni. Okay, aku baru nak hapdet blog aku kerana aku sibuk macam aku ni Presiden Negara Malaysia. Hey, kau jangan tak tahu aku punya busy tahap infiniti punya tau uolls. Gila kau. Semester 6 ni memang agak killer jugak la kan. Yela, kau bayangkan lah. Hari pertama hari tu masa aku mula mula masuk dan daftar sebagai pelajar semester 6, kau dah kena briefing pasal assignment, group, final projek and bla bla bla. Tension gila do.
Lepas tu, kau bayangkan lah. THR (bukan nama sebenar) dah post first assignment kat i-Learn. Gila do. Seriously aku agak sakit sikit sem ni, confirm la. Baru minggu ke-empat aku dah bela eye-bag sebakul kat mata. Mati. Haha. rileks, tak mati pon tapi yela. Aku student. Engko yang baca ni maybe student universiti macam aku jugak. Hebat tak hebat la uolls and iolls. Lagi lagi budak-budak QS hebat macam iolls kan. QS-to-be kata nya. Opss. hihi.
Busy busy aku pon iolls sempat jugak occay join aktiviti junior iolls. Gila kau tak join. Mati kena aim dengan THR (bukan nama sebenar). Dulu masa iolls buat event kemain iolls paksa-rela my junior suruh join. Hihi. Maafkan saya. Saya hanya menjalankan tugas. Ni la muka muka kawan iolls yang konon konon bahagia padahal masa ni final project on-going and nak present keesokan hatinya LOL. berkobar kobar katakoo nak present. Gila.

Okay. sudah. Nah. Selamat menjamu.



I'm Maybe Not Awesome But Enjoy Reading

0 orang mintak kaki:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen