Online Diary Simplest Deeply Thought♥ : #puisisendiri
You say I dream too big. I say you think too small.

#puisisendiri

Assalamualaikum uolls. Lama juga tak hapdate haa. Sorry la. Saya cucu PM. Busy beno haa. Okay, so now nak cakap pasal #puisisendiri. Okay, camgini ceghita. Sejak-sejak kenal dengan bestfriend baru. Ade je something new aku nak create. Sebab aku rasa setiap relationship yang terjalin tu ade sentimental value yang engko akan appreciate sangat-sangat satu hari nanti. Percaya la wey. Nak tahu tak, berapa banyak benda berbeza aku create untuk setiap kawan-kawan baru aku. Ya, aku buat itu. Macam aku ceghita kat Aush, "nak cakap pasal hargai, garfu untuk makan secret recipe yang abey belanja pon saya simpan lagi aush". Ya, aku simpan. Ya, aku bercakap pasal Abey. Ya, aku ada sebut nama Aush. Ya, aku berubah. Aku move on. Kau paham tak ape aku ceghita ni. Rilek dulu. Aku tak habis lagi pasal #puisisendiri yang aku cipta. Selalu ditanya "macam mana bole terfikir nak buat benda-benda ni?" . Itu la tujuan aku membaca. Sekian.

Nikmati #puisissendiri aku kejap lagi.

I'm Maybe Not Awesome But Enjoy Reading

0 orang mintak kaki:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen