Online Diary Simplest Deeply Thought♥ : Pergi M.
You say I dream too big. I say you think too small.

Pergi M.

Hari ni, aku tak bercakap dengan kau. bukan sebab aku marah. sebab aku marah. entah lah. aku rasa marah. tapi aku tak tahu macam mana nak express. aku decide untuk terus diam dan aku taknak bercakap dengan kau. aku cuba berubah sikit-sikit. kau tahu sebab nya apa. aku tahu aku salah. dan kau tahu apa salah tu. sama-sama fikir. tak jadi masalah pon kan? aku tahu. aku bertindak betol. itu yang kau cuba buat. aku cuba. untuk betol kan keadaan. sebab aku fikir, aku ada akal. bodoh lah aku kalau aku masih dengan perangai bodoh kebudak-budakan. aku fikir, kita dah besar. tak perlu lah untuk hidup dengan perangai macam tu. aku tak suka. kau tak suka. fair.

hari ini, aku masih belum dapat kerja. biarlah aku nak kerja. apa masalahnya. aku...ahh pegi mati lah.
I'm Maybe Not Awesome But Enjoy Reading

0 orang mintak kaki:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen