Online Diary Simplest Deeply Thought♥ : Am I that bad?
You say I dream too big. I say you think too small.

Am I that bad?

teruk sangat ke masalah aku? ntah. aku pon tak tahu. aku nak bercerita daripada A-Z. tapi aku tak bole. sebab, aku ni siapa. aku malas. tapi aku sedih. teruk mana perangai aku? betol lah kata kawan aku. mungkin sebelum ni aku belum ada rekod "buat perangai" dan sekarang masa untuk aku rasa macam mana perasaan nya bila kau buat perangai and how does it feel kena layan dengan orang sekeliling. bullshit. aku rasa teruk. for the first time and forever. takpelah. maybe, Allah puts me in this situation to tested me. to know macam mana hamba Dia face everything and macam mana hamba-Nya settle masalah ni. still, balik pada Dia juga. Alhamdulillah aku cakap, aku masih waras. aku takdelah baik. aku ade lah jahat sikit. nak kata 40-60. yang baik mesti yang 40. hmm, that's me. and us.

tapi, am I that bad? 

I'm Maybe Not Awesome But Enjoy Reading

0 orang mintak kaki:

Post a Comment

 
Copyright © . All Right Reserved by Lyssa Faizureen